Sunday, January 22, 2006

Kas näin heiluu kassi












Tässä kuvassa olen ystävättäreni kanssa noin

4-vuotiaana Helsingissä Huopalahdentiellä
aikana jolloin asfalttia ei näköjään vielä oltu
keksitty.Minä olen se jolla on kassi.
Ihastukseni kasseihin on siis alkanut varhain.






Tässä on kokoelma pieniä kasseja jotka ovat

käännettäviä eli kaikki saumat sisäänpäin.
Kassi on ihmeellisen hieno keksintö ja huomaan
katselevani kankaita sillä silmällä että voiko niistä
ommella kassin tai hameen.Melkein kaikki kankaat
soveltuvat jommaksikummaksi-onneksi ei täällä
ole tapana esitellä kangasvarastojaan.









Nyt kun olen alkanut katsella maailmaa bloggaajan
silmin olen siirtynyt isompaan kassiin.Kuvassa nykyinen
jonka kahvat ovat myös kirpparilöytö.
Mukaan bussimatkalle töihin mahtuvat keskeneräiset
neuleet,ideapäiväkirja ja muu tilpehööri.Kuva on
hieman hämärä niinkuin arkitodellisuus tähän vuodenaikaan.
Valoisampia aikoja odotellessa voi valmistaa lampun ala
Kiina -valaisee varmasti pimeätkin nurkat eivätkä materiaali-
kustannukset päätä huimaa.










Yleensä korvarenkaita ostetaan kaksi mutta kirppikseltä
voi löytää vain yhdenkin ja yleensä hinta on edullisempi kuin
pari jaettuna kahdella, joten yhdestä voi tehdä kaulanauhan kuten kuva alla esittää.












Hyvää Alkanutta viikkoa !

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

website hit counters
free web counters